سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ حجت‌الاسلام لفته‌پور از آمادگی شهر حمیدیه در میزبانی و خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید لفته پور، امام جمعه حمیدیه از استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از این استان با اشاره به اینکه شهرستان حمیدیه یکی از شهرستان‌های نزدیک به مرز است، گفت: در ورودی این شهر مواکب متعددی نصب شده است و انواع و اقسام خدمات فرهنگی، غذایی، بهداشتی و مانند این‌ها که مورد نیاز یک زائر است تدارک دیده شده است.

امام جمعه حمیدیه برنامه‌های فرهنگی را اولویت مواکب بر پا شده ارزیابی کرد و اظهار داشت: در تمامی این مواکب برنامه‌های فرهنگی متننوعی مانند سخنرانی، سینه‌زنی، روضه‌خوانی، کرسی تلاوت قرآن و استفاده از شعرا و مداحان اهل بیت وجود دارد.

وی به مواکبی که برای کودکان طراحی شده است اشاره کرد و افزود: صحنه جالبی در این مجموعه مواکب وجود دارد؛ همه برنامه‌ریزی شده است و آماده پذیرایی از زوار امام حسین(ع) هستیم.

حجت‌الاسلام لفته‌پور، تأمین امنیت را یکی از مسائل ضروری در موکب‌های تمام شهرهای فعال عنوان و تصریح کرد: هر چند مسائل زیرساختی جاده‌ها دارای اهمیت است، اما اکنون و در این زمان محدود مسائلی مانند روشنایی جاده‌ای باید در اولویت خدمات، برای تأمین امنیت مسافران قرار گیرد.

امام جمعه حمیدیه خدمات انجام شده در دولت شهید آیت‌الله رئیسی را ستود و افزود: امیدواریم مطالبات مردمی هر چه سریعتر محقق شود و در اوج مراسم اربعین شاهد هیچ کم و کاستی در مسیر زائران عاشق اباعبدالله الحسین نباشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha